Complaint: Retourneren misgelopen

user-206507 on 18 October 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In april van dit jaar heb ik een paar schoenen besteld bij Zalando. Omdat de maat niet goed was heb ik deze nog dezelfde week geretourneerd. Plots ontving ik begin oktober een brief van een incassobureau. Ik zou de schoenen niet betaald hebben. Noch Zalando, noch het incassobureau schijnt te begrijpen dat ik het retourbewijs niet ruim 5 maanden heb bewaard. In de tussenliggende periode heb ik NOOIT een aanmaning (via mail of post) ontvangen, terwijl het incassobureau zegt dat dit wel is verzonden. Ik controleer mijn mailbox meerdere keren per dag, dus hier wordt gewoon keihard over gelogen!

Desired solution:

Kwijtschelding van de factuur van het incassobureau.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

All complaints of