Complaint: retourzending 2 paar laarsjes d.d. 11 januari 2013

user-163283 on 24 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een op 11/1/2013 door ZALANDO ontvangen en bevestigde
retourzending van eerder bestelde goederen, blijft terugbetaling van het door mij betaalde bedrag van € 164,90 uit.
Zalando overtreedt hiermee haar eigen algemene voorwaarden.
Ik heb verschillende keren gemaild, maar dit heeft alleen tot nietszeggende
antwoorden geleid.
Dit is mijn eerste en tegelijkertijd zeer negatieve kennismaking met ZALANDO en ik ben het derhalve volkomen eens met de vorige schrijver/schrijfster:
MENSEN, BESTEL NIETS BIJ ZALANDO !
Ik wacht inmiddels al ZES WEKEN op mijn geld.

Desired solution:

Snelle terugstorting van 164,90

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Roelofs,

U heeft aangegeven dat u nog wacht op een terugbetaling van Zalando. In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben de terugbetalingen
een vertraging opgelopen.

Wij kunnen echter bevestigen dat uw terugbetaling ter waarde van 164,90 euro vandaag is overgemaakt naar uw bankrekening. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening.

Wij hopen op uw begrip en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of