Complaint: Retourzending en terugbetaling

user-156286 on 27 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een paar dagen voor de kerst 2012 mijn eerste paar laarzen geretourneerd en direct nieuwe laarzen besteld. Deze heb ik de eerste week van januari 2013 ook helaas teruggestuurd. Het is nu eind januari 2013 en van beide retourzendingen nog geen cent terug ontvangen. Ondanks een mail en een telefonisch verzoek van mijn kant gebeurt er nog steeds niks. Er werd mij verteld dat er een storing was. Maar na mijn telefonisch verzoek de betaling zo spoedig mogelijk terug te willen ontvangen, heb ik nooit meer iets gehoord. Ik vind het erg teleurstellend dat een groot bedrijf als Zalando zo te werk gaat. Een storing kan altijd, maar de hedendaagse techniek is toch wel ver genoeg dat een terugbetaling kan worden verwerkt! Jammer dat de service ver beneden peil is! Ik zal voortaan niet snel meer iets durven bestellen. Ik moet maar afwachten of ik ooit nog mijn geld van 2 paar laarzen terug krijg!

Desired solution:

Ik ben tevreden met een spoedige terugbetaling en een flinke korting op de volgende bestelling als ik dat aandurf.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw,

In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben de terugbetalingen van verschillende bestellingen een vertraging opgelopen. Wij betreuren dit ten zeerste en bieden u hier onze oprechte excuses voor aan. Wij kunnen echter bevestigen dat de terugbetaling van bestelling 10206015753589 op 24 januari is geslaagd. De terugbetaling voor bestelling 10206015852268 wordt op 30 januari aan u teruggeboekt. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening.

Ter volledigheid hebben wij ter bevestiging een antwoord op uw e-mail van 16 januari verstuurd. Wij hopen hiermee uw klacht te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,

Sarah Kok
Zalando Customer Care

All complaints of