My complaint:
Op 06.10.2012 2 pakketten teruggestuurd via Post.nl met ook 2 barcodes; heb van de 2 pakketten een foto gemaakt.Op maandag 8 okt allebei aangekomen bij Zalando.Gecontroleerd via de site van Post.nl.Nu beweren ze bij Zalando, dat ze maar één pakje hebben gekregen en geen twee.Ze hebben ook maar een keer het bedrag van 99,95 teruggestort van de paar rode Gaborschoenen maat 37.Terwijl ik ook de zelfde rode Gabor schoenen maat 38 ook op dezelfde dag heb teruggestuurd.
Na herhaaldelijke telefoontjes en e-mails kreeg ik een bericht dat ik een Rechtsverklaring in moest vullen en op moest sturen naar Zalando Klantenservice in
Berlijn. Hierbij ingesloten de kopieen van de verzendbewijzen en nog extra uitleg.
Vandaag kreeg ik eerst een mail dat deze brief niet was aangekomen en vlak daarna eentje dat deze Rechtsverklaring niet goed was ingevuld???? en dat ik weer een nieuwe Verklaring moest invulen!!
Ik kan wel aan de gang blijven!
Ik heb 2 paar dezelfde schoenen ervoor betaald en teruggestuurd en ik wil dan ook twee keer het bedrag van € 99,95 retour.
Op 12.10.2012 kreeg ik € 99,95 op mijn rekening gestort en nu wacht ik nog steeds op het 2e bedrag van € 99,95!!!!!
Desired solution:
Dat Zalando eindelijk mijn geld op mijn rekening terug stort van het 2e paar schoenen dat ik beide op dezelfde dag heb teruggestuurd!!!