My complaint:
Ik heb op woensdag 26 december een winterjas bij Zalando besteld die binnen 2-4 werkdagen bezorgd zou worden.
Op maandag 7 januari ben ik gaan bellen waar mijn pakketje bleef. Zij hadden geen idee, maar zouden mij per mail laten weten wanneer het bezorgd ging worden. Dit antwoord kreeg ik ook op 8 en 9 januari te horen toen ik zelf weer ben gaan bellen. Op donderdag 10 januari (na weer een telefoontje van mijzelf, daar ik nog steeds geen mailtje over de bezorging had ontvangen) kreeg ik te horen dat het geld zou worden teruggestort. Hier heb ik een lang weekend op gewacht en toen ik op dinsdagochtend 15 januari belde waar het geld bleef, werd mij verteld dat er helaas een storing is, waardoor het geld nog niet terugbetaald was. Ook konden ze me niet vertellen wanneer de storing opgelost zou zijn. Ja, ja, een storing die al 6 dagen van toepassing is zeker…
Desired solution:
Dat mijn geld vandaag nog wordt teruggestort op mijn rekening!