Complaint: Teleurgesteld in prijsdiscriminatie bij Zalando

user-208505 on 28 November 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte Zalando,

Ik ben zeer teleurgesteld met mijn aankoop. Niet met mijn jeans die ik had gekocht, maar de prijs ervan. In Zalando.nl kost hij 69,95 euro terwijl die in zalando.co.uk 18 pond is met -70% korting. Ik heb beide jeans vergeleken en ben op een conclusie gekomen dat ze gewoon dezelfde voorraad hebben beide en gewoon van Duitsland worden verstuurd.

Ik heb jullie hierover gebeld, maar een echte antwoord hierop konden jullie niet geven.
Ik ga u nu een voorbeeld geven; De jeans in Nederland is uitverkocht op maat 32×36, dan is die ook uitverkocht in zalando.co.uk op 32×36. Wat ik hiermee wil zeggen is dat de prijzen bij alle zalando sites moeten aangepast worden en dat ik (18 pond = 22 euro –> 69,95 – 22 =) 47 euro terug wil zien van mijn geld. Dan heb ik het voor hetzelfde prijs gekocht.

Jullie kunnen niet zeggen dat de prijzen worden bepaald door de ondernemer, want die heeft kennelijk bij één zalando het goedkoper gemaakt dan het ander met dezelfde voorraadsysteem.

Ik eis minimaal 40 euro terug te zien in mijn cadeaubon balans.

Met vriendelijke groet,

Teslime

Desired solution:

Ik wil minimaal 40 euro terug zien van mijn aankoopbedrag. Dit mag gestort worden op mijn cadeaubon balans. Dan pas kan ik zeggen dat Zalando niet meer aan prijsdiscriminatie doet.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

All complaints of