Complaint: terugbetaling

user-153686 on 17 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

van 2 bestellingen die ik retout heb gestuurd heb ik (na de al zeer ruime terugbetalinsgperiode van 2 weken) mijn geld niet terug. gaat in totaal om bijna E 400. bij navraag bij de klantenservice werd verteld dat men problemen heeft met uitbetalingssysteem. ik zou nu zsm mijn geld terug krijgen. medewerker kon mij niet garanderen en ook geen enkele termijn noemen waarbinnen probleem opgelost worden

Desired solution:

per direct terugstorting van het geld inclusief een vergoeding van de misgelopen rente.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

sinds eind december ervaren we onvoorziene problemen waardoor de terugbetaling aan sommige klanten die hun goederen retourneerden, langer heeft geduurd dan u normaal gesproken van ons gewend bent. Dit probleem betrof niet al onze klanten, maar uiteraard is elke klant waarbij dit speelt er een teveel en we betreuren dit dan ook zeer. Het probleem is gelukkig vandaag opgelost. Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden en u bedanken voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Zalando

All complaints of