Complaint: Terugbetaling na artikel retour

user-154703 on 21 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik heb bij Zalando een paar laarzen besteld die bij levering niet bleken te passen. Direct dezelfde dag voor retour afgegeven bij TNT. En nu wacht ik al meer dan drie weken op het geld wat nog steeds niet teruggestort is. Na een telefoontje gepleegd te hebben werd mij verzekerd dat de storing inmiddels verholpen was en ik ze zouden het geld terugstorten. Nu bijna meer dan twee weken verder nog steeds niets ontvangen. Deze keer een mail gestuurd en als antwoord kreeg ik te horen dat ze NOG steeds met een storing kampen en ze HOPEN dat het opgelost kan worden maar ze kunnen niet zeggen wanneer. Dit is dus de laatste keer dat ik bij Zalando bestel. Ik vind het pure diefstal van mijn geld. Wanneer ze zo bij al hun klanten doen, loopt de rente lekker op op hun rekening!!

Desired solution:

Per direct mijn geld terug!! Ik heb voor iets betaald wat ik al weken niet meer in huis heb!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Stol,

u heeft omtrent deze terugstorting gisteren een e-mail ontvangen van onze collega. We bieden onze excuses aan voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of