Complaint: verdwenen pakket zalando

user-143214 on 20 November 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in mei voor 308,65 euro aan schoenen bij zalando gekocht. Heb het hele pakket weer terug gestuurd omdat niets van de schoenen goed zat of paste. Heb ze bij een kiala punt ingeleverd, bewijs gekregen van afgifte, en ging toen wachten op mijn geld wat teruggestort zou moeten worden, maar wat nooit gebeurde! Heb zalando gebeld en gevraagd waarom dat niet werd gedaan, werd mij vermeld dat het pakket bij hun niet was aangekomen. Dus ging verder zoeken hoe dat nu kon, ik had toch mijn code van verzending, gaven ze bij zalando aan dat hun niet met kiala samen werken, achteraf was mijn pakket dus wel bij zalando aangekomen maar hun hebben het pakket niet aangenomen omdat zij niet samen werken met kiala(wat ik dan niet begrijp dat je gewoon een pakket van jezelf negeert) maar naar heel veel telefonisch contact tussen kiala en zalando trek ik dus zelf aan het korste eind!
Zalando geeft kiala de schuld, en kiala geeft zalando de schuld. Zalando zegt, kiala had het pakket van u niet mogen aannemen maar is dus wel gebeurd, en zalando heeft het pakket afgewezen. Ik heb een keer weer gebeld naar kiala en toen gaven ze aan dat het pakket bij de kar zat met onbestemde pakketjes en zou dan alsnog naar mij teruggestuurd worden of alsnog weer naar zalando, maar het duurde maar en duurde maar , maar geen pakket en geen geld op mijn rekening, weer gebeld werd gezegd dat het pakket dan naar frankrijk wordt gestuurd want frankrijk werkt wel samen met zalando( wat ik dan niet snap) dus zou het wel teruggestuurd worden, maar heb weer steeds contact gehad met zalando en kiala maar van beide kanten willen ze niet meer mee werken, ze willen met elkaar geen contact opnemen en voor mij willen ze ook niets meer doen! Ik baal hier dus ontzettend van , want ben 308,65 euro kwijt en heb helemaal niets! Ben echt zeer ontevreden over zalando en kiala want het is echt een afschuifsysteem!

Desired solution:

Ik wil graag dat ik het geld weer terug krijg, want ik heb toch echt het bewijs dat ik het pakket heb afgeleverd!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, In al onze communicatie met onze klanten vragen wij om retourzendingen af te geven bij een PostNL punt. Mocht er dan iets misgaan, dan overnemen wij in bepaalde gevallen verantwoording en krijgt u van ons het geld terug, zelfs als het pakket vermist is. U heeft niet onze aanwijzingen gevolgd. In plaats daarvan heeft u het via een Kiala punt teruggestuurd. Wij kunnen alleen iets voor u betekenen als u aan kan tonen dat Zalando het pakket daadwerkelijk geweigerd heeft. Met vriendelijke groet, Ilse van der Meer Zalando Customer Care

All complaints of