My complaint:
Op 30-12-12 heb ik een bestelling geplaatst voor een portemonnee bij Zalando.
Na 36 uur was mijn track and trace code nog steeds niet werkend. Ik dacht dat het wat langer kon duren door de feestdagen. Echter gebeurde er daarna ook niks.
Op 7-1 heb ik een mail gestuurd aan jullie klantenservice met de vraag waar het product blijft. Op 8-1 is excuses aangeboden en er zou een melding in het systeem worden gemaakt. Tevens zou ik op de hoogte worden gehouden van veranderingen in het bestelproces.
Op 11-1 had ik nog niks gehoord of ontvangen. Daarom heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Toen is er in het systeem gekeken, en er kon niet worden gezien wat er was gedaan na de melding van 7-1. Er is opnieuw een melding aangemaakt en er zou naar het probleem gekeken worden.
Nu is het 17-1 en nogsteeds heb ik niks gehoord of laat staan ontvangen. Ik begin mij nu toch aardig te irriteren aan de klantenservice van Zalando. Ik word vriendelijk te woord gestaan maar er gebeurt helemaal niks!
Dit was de mail die ik naar zalando stuurde op 17-1 ik kreeg geen antwoord.
Op 19-1 heb ik maar gebeld, er is gemeld dat op 18-1 een melding in hun systeem is gemaakt: product kwijtgeraakt niet leverbaar. Hierbij is gezegd dat ik 24,5 terug krijg en mijn tegoedbon van 60 euro.
Ik heb dat tegoed aangeschaft omdat ik die portemonnee wou, de portemonnee is niet meer leverbaar, de aanbiedingen voor gelijke artikelen zijn er ook niet meer. En ik heb nooit van Zalando enige feedback gekregen, dus ik vertrouw dit bedrijf echt niet. En ik ga dus ook zeker niet akkoord met die teruggave.
Desired solution:
Het volledige bedrag van 84,95 terug.