Complaint: Verlate levering

user-173107 on 11 April 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op Maandagavond heb ik een bestelling geplaatst. Omdat ik de kleding voor het weekend nodig had, heb ik dit op expres op Maandag gedaan. Ik kreeg de bevestiging dat het op Donderdag of Vrijdag geleverd zou worden. Nou ik wacht nog steeds op de verzend bevestiging. Na telefonisch contact en vele e- mails komt het erop neer dat: het klaar staat voor verzending, maar niemand weet wanneer het verstuurd word. Je moet maar afwachten. De ene medewerker zegt; logistieke problemen en de ander zegt: de bestelling is niet compleet. Je kan de order niet annuleren en het ergens anders bestellen! Maar de betaling moet wel meteen gedaan worden na je bestelling! Je hebt dus niet veel opties en je moet maar hopen dat je het snel gaat ontvangen. Informeren doen ze ook niet, hier moet je zelf maar achteraan. Kortom de volgende keer ( en dat doe ik heel regelmatig) dat ik iets online bestel, ga ik mezelf goed afvragen of ik dit weer bij Zalando doe. Ik ben namelijk echt teleurgesteld.

Desired solution:

Snelle verzending van mijn Betaalde spullen!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Naomi,

vanwege een onverwachte toename van het aantal bestellingen heeft uw bestelling er helaas langer over gedaan dan je van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om uw bestelling binnen de aangegeven 2 tot 4 werkdagen levertijd bij u af te leveren en betreuren het dan ook ten zeerste dat dit is niet gelukt bij uw laatste bestelling.

Onze oprechte excuses en veel plezier met uw bestelling!

Met vriendelijke groet,
Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of