Complaint: Vermist pakket

user-215668 on 30 November 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Eind oktober heb ik kinderschoenen besteld bij Zalando. Dit pakket staat als afgeleverd bij ons thuis maar wik hebben het echter nooit mogen ontvangen. Zalando is hier meteen van op de hoogte gebracht en de post nl ook. Zalando heeft een onderzoek gestart bij post nl en ik moet dit maar afwachten. De postbode heeft ondertussen aangegeven dat hij het pakket bij ons voor de deur heeft gezet maar dat dit ontvreemd moet zijn ( wie zet het dan ook bij afwezigheid voor de buitendeur??) hij zou aangifte doen. Zalando heeft ondertussen al meerdere aanmaningen verstuurd en dreigt nu met een incasso bureau en extra kosten die hieraan verbonden zijn. Na meerdere malen telefonisch en email contact wordt mij continu aangegeven dat ik de 30 dagen ( wat ondertussen al langer is) moet afwachten en dat er niks aan de financiële afhandeling gedaan kan worden. Ik vind dit zeer onprettig en ik wil dat zalando met de aanmaningen en dreigingen stopt en ook het onderzoek afwacht. Ik ben altijd een vaste klant die direct betaald, maar dit is ook onmacht van mijn kant.

Desired solution:

Stopzetten aanmaningen en dreigingen en meer informatie betreft het onderzoek ontvangen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Zalando

All complaints of