Complaint: Vertraagde terugbetaling retourgestuurde goederen

user-154542 on 21 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

begin januari produkt retour gestuurd en tot op heden , bijna 3 wkn verder nog steeds geld ontvangen… gebeld klantenservice er is een systeem probleem

Desired solution:

zsm geld retour en coulance regeling
en contact moment

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft aangegeven dat u nog wacht op een terugbetaling van Zalando. In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben onze terugbetalingen een vertraging opgelopen. De technische storing is verholpen, en het geld zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt en zichtbaar zijn op uw rekening. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Ilse van der Meer
Customer Care

All complaints of