Complaint: Wacht al meer dan een maand op mijn geld!

user-168715 on 22 March 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In februari 2013 is mijn bestelling door zalando lounge geannuleerd. Het bestelde product kon door hun niet geleverd worden. Al 2x gemaild en 2x gebeld naar de klantenservice maar nog steeds GEEN geld terug. Er wordt aangegeven dat er een probleem met het ‘systeem’ is… Volgende week kan ik bericht verwachten. ‘ Tel er dan nog 3 à 4 dagen bij op en dan kan het geld op uw rekening staan.’

Mijn tip: maak er een spoedoverboeking van, ik wacht al ruim een maand op terugboeking!

Desired solution:

Per direct mijn geld terugstorten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw De Bruijn,

wij hebben het bedrag van uw geannuleerde artikel op 25 maart 2013 gecrediteerd naar uw bankrekening, dit bedrag staat naar verwachting inmiddels weer zichtbaar op uw rekeningafschrift.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak!

Met vriendelijke groet,
Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of