Complaint: wachten op mijn geld

user-163367 on 24 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een bestelling geannuleerd ivm foutief adres. Volgens de medewerker van de klantenservice was dit nl de enige oplossing. Mijn bestelling annuleren en opnieuw bestellen. Ze beloofde dat ik binnen 2 dagen mn geld terug op mijn rekening had, en ik ben akkoord gegaan.
Weken later en nog mijn geld niet terug, heb al 3x gebeld, telkens hetzelfde antwoord: sorry, wij hebben een technische storing. Ik heb de betaling via de bank laten storneren, maar dat gaat niet omdat ik de betaling via ideal heb gedaan.

Belachelijk dit!!!

Desired solution:

Mijn geld terug en onkosten vergoeding voor alle keren bellen. En een tegoedbon mogen ze houden, ik bestel nooit weer iets bij ze!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geacht mevrouw Olthof,

U heeft aangegeven dat u nog wacht op een terugbetaling van Zalando. In verband met een technische storing in ons boekhoudkundig systeem hebben de terugbetalingen
een vertraging opgelopen.

Wij kunnen echter bevestigen dat uw terugbetaling ter waarde van 41,90 euro op 22 februari is overgemaakt. Afhankelijk van uw bank kan het enkele werkdagen duren voordat dit zichtbaar is op uw rekening.

Wij hopen op uw begrip en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of