Complaint: Zalando betaald niet terug!

user-159374 on 10 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 09-01-2013 een bevestigingsmail van Zalando ontvangen van een geannuleerde (maar wel al betaalde) bestelling van een paar schoenen en een trui. Tot op heden (08-02-2013) met allerlei valse beloften: “storing” 2x(?), “is overgemaakt”, “wordt overgemaakt binnen 2 werkdagen…” Enz. enz. is t nu zelfs zo onbeschoft dat de telefoon opgehangen wordt door de klantenservice?! T IS dat t nu weekend is, maar maandag gaan we juridische stappen ondernemen!
(De sterren zijn ALLEEN omdat anders niet doorgegaan kan worden, maar zelfs die verdienen ze niet!! Beneden alle peil dit!)

Desired solution:

Alleen directe betaling!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte meneer Beentjes,

Hierbij kunnen wij bevestigen dat uw betalingen op 19 februari naar u zijn teruggeboekt. De verwerking van deze betaling neemt gemiddeld 4 tot 5 werkdagen in beslag. Wij verwachten dan ook dat het bedrag begin volgende week weer zichtbaar zal zijn op uw bankrekening.

Wij vertrouwen erop u klacht hiermee te hebben afgehandeld en hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Zalando Customer Care

All complaints of