Complaint: Zalando geeft niet de juiste informatie

user-158448 on 07 February 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ondanks telefonische toezeggingen, betaald Zalando niet terug.
Beloftes en toezeggingen van Zalando berusten allen op onwaarheden.
Als Zalando zou doen wat haar algemene voorwaarden aangeeft, zouden ze mijn geld €239,95 teruggestort hebben.
Thuiswinkel Waarborg treedt hier eens adequaat tegen op!

Desired solution:

Als bedrijf doen wat je in je eigen algemene voorwaarden voorschrijft.
En betaal je klanten op tijd terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from Zalando

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, U geeft aan te wachten op een betaling van een retourzending. Helaas hebben wij in verband met verschillende storingen in ons boekhoudkundig systeem verschillende betalingen niet kunnen terugboeken. Hierdoor heeft de terugbetaling van uw retourzending vertraging opgelopen. Wij kunnen u echter bevestigen dat de betaling van uw bestelling vandaag alsnog aan u is teruggeboekt. Binnen enkele werkdagen is de betaling dan ook weer terug te zien op uw rekening. Wij begrijpen dat dit geen goede indruk heeft achtergelaten en bieden u onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Wij vertrouwen erop dat uw klacht hiermee is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Sarah Kok, Zalando Customer Care

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De betaling is vandaag 13-02-2012 alsnog teruggeboekt. Een e-mail ter bevestiging is tevens op deze datum verzonden

All complaints of