Complaint: zalando mail 10

user-156418 on 31 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mail nummer 10.

Het word duidelijk dat ik geen reactie meer krijg van jullie kant maar voor mij is
het er nu echt wel over !! ik stap met alle mails en betalingsbewijzen naar de rechtbank !
Ik ben het meer als moe en nooit of nooit bestel ik nog iets bij jullie !
En de reclame zal ook niet mals zijn . Zoals jullie reclame clipjes vertonen op tv
over jullie bedrijf van zalando ga ik er eentje uitzenden met hoe slecht jullie je klanten wel bedienen.
Ik ben niet de eerste met een klacht , heel veel mensen krijgen nooit hun geld , kledij of retour terug
jullie zouden beschaamd moeten zijn !

Ik wens onmiddelijk mijn 154,95 euro terug gestord op mijn rekening

van de bestelling nummer : 11005000467912

Mijn naam is vanhauter nastasja !

Desired solution:

Mijn geld terug !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw Vanhauter,

wij hebben zojuist te horen gekregen van onze boekhouding dat uw betaling is gekoppeld aan uw bestelling en dat uw bestelling ons warenhuis heeft verlaten. Wij hebben helaas te maken gehad met een technische storing waardoor uw betaling niet direct is gekoppeld aan uw bestelling en wij deze betaling niet op tijd hebben ontvangen vanuit onze bank. Wij betreuren deze situatie ten zeerste en bieden hier dan ook onze oprechte excuses voor aan. Als het goed is heeft u vandaag een DHL track&trace code in uw e-mail ontvangen waarmee u uw bestelling online kunt volgen tot aan de aflevering bij u thuis. Uw bestelling zal naar verwachting binnen 2-3 werkdagen bij u worden afgeleverd.

Alvast heel veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Care

All complaints of