Complaint: zending zoek en Zalando weigert terugbetaling

user-155711 on 25 January 2013 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb via de webshop een bestelling geplaatst op 17/01. Op 18/01 krijg ik een verzendbevestiging. Deze komt echter nooit aan en vraag dan ook een annulatie van het order daar dit gewoon kwijt is geraakt bij de verzender. Dan beginnen de problemen natuurlijk… Véél gemail, véél rond de pot gedraai…maar geen terugbetaling. Die vervolgens via Paypal een geschil in die Zalando zelf opwaardeert tot een claim??? Verdere respons van hen blijft uit en ondertussen gebeurt er niets…

Desired solution:

Daar de zending zoek is bij de transporteur kan ik de zending niet retourneren en loopt alles vast natuurlijk. Finaal ben ik niet verantwoordelijk voor het verlies bij hun transporteur en verwacht ik dan ook een terugbetaling zonder verder discussier

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - de story goes on... item is geretourneerd en op 06/02 krijg ik een mail waarin bevestigd wordt dat het volledige bedrag teruggestort wordt binnen de 2 - 4 werkdagen. Ondertussen zijn we 6 werkdagen gepasseert en (uiteraard) is er van een creditering nog niets in de bus gekomen... Wat een "fantastische" eerste ervaring met Zalando....

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte meneer Smet,

u geeft aan dat u nog geen bestelling heeft ontvangen. Wij hebben dit direct voor u gecontoleerd en hebben u hierover zojuist een e-mail gestuurd. Uw bestelling doet er helaas langer over dan u van ons gewend bent, hiervoor onze excuses, maar naar verwachting zal uw bestelling binnen enkele dagen bij u worden afgeleverd. Helaas kunnen wij u bestelling niet meer annuleren, omdat deze zich te ver in het logistieke proces bevindt.

Met vriendelijke groet,

Koen de Vries,
Customer Service

All complaints of