My complaint:
Ik wil het zenderpakket (wat ik een jaar geleden naar aanleiding van een telefonische verkoop door hen heb laten uitbreiden) weer terugbrengen naar het basispaket omdat de zogenaamde ‘uitbreiding’ niets voorstelt.
Ik probeer ze al dagen te bellen, maar voor deze optie wordt ik doorgeleid naar een apart keuzemenu. Vervolgens heb ik steeds meer dan 15 minuten geacht, ik bleef in de wacht, zonder dat ze melden hoelang het gaat duren. Zelfs de mooie muziek die ze in de tussentijd laten horen gaat dan vervelen!
Vandaag wat meer tijd en nu na 20 minuten jawel, ik kreeg iemand aan de lijn.
Maar helaas meneer. ik kan het niet wijzigen want het ligt voor 2 jaar vast! (toen werd mij gezegd dat het elk moment telefonisch teruggezet kon worden)
Wel opgezegd per maart 2012!, daarover krijg ik binnenkort een schriftelijke bevestiging (iets in me roept dat dit wel niet zal gebeuren, maar we wachten het af!)
Gewenste oplossing
Aangezien ze een monopolie positie hebben (er zijn geen andere aanbieders voor dit produkt) Ben ik pas tevreden als een (overheids)instantie ze hiervoor beboet.
Voor mij persoonlijk zou ik tevreden zijn als ze doen wat ze toen beloofden.

