My complaint:
Via straatverkoop dacht ik schoonmama te verrassen met een abonnement. Alles keurig genoteerd. Blijken ze de acceptgiro naar mijn schoonouders gestuurd te hebben. Dus gebeld en uitgelegd dat het toch niet zo moeilijk kan zijn de acceptgiro naar mij te sturen. Toen nog een klacht via de site gemaild maar nul komma nul. Nu ontving mijn schoonmoeder gisteren een aanmaning!! Ik ben ziedend.
Gewenste oplossing
Heel simpel, de acceptgiro naar MIJ sturen en hun welgemeende excuses. Want als je belt sta je minutenlang in de wacht en vervolgens durft zo’n jongentje ook nog te zeggen dat ik een ander nummer moet bellen, dacht het niet!

