Complaint: Zeer moeizame boeking met een Centerparcs bon

user-178673 on 17 May 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op Marktplaats van iemand een bon overgenomen van Centerparcs voor een gratis verblijf.4 April heb ik telefonisch geboekt.Ik moest de bon aangetekend opsturen naar het postbusnummer wat op de brief stond.Ik heb dat gedaan, €7,70.2 weken later kreeg ik hem weer terug van tnt.Er was niemand die de brief aan kon nemen.Ik CP gebeld.Nee, zei men, dat kan niet, het moet naar een ander adres. Weer 7,70.Maar ze wilden mij tegemoet komen en kreeg €7,50 aan bestedingsbonnen.Maar de boeking bleef maar op voorlopig staan.Ik vorige week gebeld.Ze hadden de bon niet gekregen in België.Terwijl ik hem naar Capelle a/d IJssel moest sturen.Ik had bewijs dat hij daar wel was aangekomen.Ik moest een kopie van de bon mailen en dan zou het in orde komen,gelukkig had ik een kopie gemaakt.De bon was voor een gratis verblijf incl res.kosten, toeristenbel.en bedlinnen.Maar ik kreeg geen bedlinnen erbij.Ik weer die kopie mailen,het stond er toch echt op.Nu eindelijk is dat er ook bij.Maar wat een gedonder om met een bon te boeken.Het is dat ik erop tijd achter kom dat de boeking nog steeds voorlopig was, anders hadden wij daar gestaan en was er geen boeking geweest.Ik vind dit een zeer slechte zaak van CP.Eerst verkeerde info geven t.a.v. aangetekend versturen,dan de bon kwijt raken,dan geen bedlinnen erbij.En ik moet steeds maar weer mailen dat het niet klopt.Aangezien de laatste keren ook al niet goed verliepen bij CP is dit helaas onze laatste boeking.Wij gaan lekker naar Landal. Nooit geen problemen gehad.En als er iets was,werd het meteen opgelost.Vorig jaar had ik ook een klacht, tav een rolstoeltoegankelijke bungalow, terwijl de rolstoel niet eens in de woonkamer kon komen. Omdat er een grote bank voor stond, die je niet kon verplaatsten.En toen werd mij verteld dat ik meer klachten had en dat ik al gratis verblijven had gekregen.Nooit gehad, wel geboekt, maar die gratis verblijven had ik van marktplaats.

Desired solution:

Dat ze betere info geven, weten waar ze het over hebben.En goed de bon lezen, zodat je er niet steeds achteraan hoeft te bellen of te mailen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 21 mei jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

All complaints of