My complaint:
Hele waslijst:
1) Automatische incasso van verkeerd rekeningnummer afgeschreven van mijn overleden vader (geen toestemming voor verleend, is dus gewoon –poging tot- diefstal). Overigens was het goede rekeningnummer WEL in het contract vermeld;
2) Adresgegevens van het contract verkeerd overgenomen;
3) Zonder opgaaf van reden (want ze gebruikten een ander adres als op contract vermeldt staat) het signaal afgesneden. hierdoor extra kosten moeten maken om het signaal weer terug te krijgen;
4) Uren en uren met Callcenter personeel moeten bellen (0900 nummer, reken maar uit wat dat per uur kost) om te proberen alles recht te zetten. Excuses maken kunnen ze vrij goed daar, fouten rechtzetten is een stuk lastiger. Echt veel verder dan de standaard cursusantwoorden op de lijst naast de pc oplezen komen we niet.
5) Klachten kunnen alleen per brief gemeld worden (aanmelden etc kan WEL gewoon telefonisch). Reageren erop doen ze echter niet of nauwelijks, en wat erop gereageerd werd duurde 4 maanden, was toen alleen een reactie, oplossingen zal waarschijnlijk nog wel 4 maanden duren…of langer.
6) Ondanks herhaalde toezeggingen van dit bedrijf nog steeds niets vernomen.
7) bij het afsluiten werden 400 TV zenders toegezegd. Welke werd nergens vermeld. Blijken ong. 250 Duitse/Turkse/etc zenders te zijn en in totaal zitten er ook nog eens 200 achter een extra decoder, ook dat was niet vermeld.
alles bij elkaar opgeteld is dit een vreselijk arrogante organisatie die echter niet in staat is om die arrogantie in normale service( laat staan goede) om te buigen
Desired solution:
Ik zou graag zien dat de direktie van CanalDigital bij al hun privecontracten dezelfde behandeling zou krijgen als wij van Canaldigital.
Verder wil ik AL de gemaakte kosten retour (telefoonkosten, uren die erin gestoken zijn, portokosten, kosten om de automatische incasso\\\\\\\'s te blokkeren van het verkeerde rekeningnummer, extra aansluitkosten).
Tenslotte wil ik ontbinding van het contract wegens (poging tot) diefstal, wanprestatie, etc.

