My complaint:
Dit is al de 3e keer dat ik hier een klacht indien omdat mijn probleem maar niet opgelosd wordt. Op 15 augustus jl en op 13 september jl heb ik duidelijk aangegeven dat ik zeer slecht bereik heb en geen internet verbinding heb terwijl ik er wel voor betaal. Heb toen ook aangegeven dat ik meerdere malen de klantenservice hierover heb gebeld maar dat zij er niets aan kunnen doen en dat de callcentermedewerkers niets meer dan mij weten. De eerste keer is youfone met een oplossing gekomen dat ik 1 week moet afwachten omdat ze er technisch mee bezig zijn nou ik heb 1 maand afgewacht maar geen enkel verbetering gezien! De 2e keer dat ik via hier een klacht heb ingediend, zijn ze met een oplossing gekomen dat ik of een nieuw simkaart moet proberen of mijn sim in een ander toestel echter als ze in het systeem hadden gekeken dan zouden ze zien dat ik dit al geprobeerd had. Want zij hadden mij een nieuwe simkaart gestuurd en daarnaast had ik al meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice nadat ik mijn simkaart ook in een ander toestel had geprobeerd. Dus de callcentermedewerkers op klantenservie (waar je overigens iedere keer een half uur a 3 kwartier aan de lijn moet wachten voordat je iemand krijgt.) hadden er wel een notitie van gemaakt. Ik heb alle bewijzen. Ik vind het zeer betreurend dat er maar niets aan gedaan wordt en in plaats daarvan je maar afgeraseld wordt. Ook heb ik geen reactie gehad op mijn aangetekende brief gehad die ik gestuurd had naar youfone. Ik wordt maar niet geholpen. Dit is de laatste poging die ik probeer via hier. Mocht ik nu weer een oplossing krijgen die ik al geprobeerd heb, ga ik er een rechtszaak van maken. Ik heb het er al over gehad met mijn advocaat. Ik heb het helemaal gehad met youfone!
Desired solution:
Ik wil dat mijn abonnement per direct stop gezet wordt zodat ik kan overstappen naar een ander provider. Ik wil namelijk fatsoenlijke gesprekken voeren zonder dat uitvalt of zonder dat ik elke keer opnieuw moet proberen omdat het niet verstaanbaar is.