Complaint: zeer slecht huisje vol met spinnen incecten resten

user-109273 on 15 June 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hadden voor 4 dagen een huisje geboekt 6 persoons huisje voor 5 bewoners.
Bij binnen komst was het zeer teleur stellend de master slaap kamer zat vol spinnen daar we twee mensen bij ons hadden die daar zeer veel problemen mee hebben zijn we meteen gaan kloppen en zuigen maar het werd van kwaat tot erger in een kamer zaten wel 15 spinnen ins de kasten plavonds raam en langs de bedden ook in de ander kamers zaten spinnen die we moesten opruimen.
dus de mensen die er moesten slapen durfde het niet meer aan en stapten naar de balie met hun verhaal voor een ander huisje.met een teleur stellend bericht of een duurder huis 300 bijbetaling of kleiner een persoon op de bank slapend of dag later een ander huisje.
overboeking ging niet omdat het via een boekings buro had plaats gevonden.dit was voor ons niet acceptable hoor we zijn naar huis gegaan.zoiets hadden we nog nooit na 23 jaar trouwe gasten van diverse centerparcen.
de kinderen hadden 540.00 betaald hier voor en zijn huilend naar huis men kon het mentaal niet maar aan om daar te blijven.
kan me niet voorstellen tot men die zo maar over laat aan de gast van mm eigen beslissing om naar huis te gaan wat een pech geld ook weg!!!!!!
als het huisje goed was opgelevert ipv een goede na controle voor dat de gast komt was er niets aan de hand.
nu leek het er op als of het huisje al maanden leeg stond

Desired solution:

gewoon een normale oplossing met het door schuiven van de boeking wel een hotel kamer geen huisje meer desnoods voor korter verblijf gelijk aan de boekings prijs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd en een ander alternatief aangeboden.

All complaints of