Complaint: Zeer slecht, maar duur internet op Landal Park Elsgraven

MaartenT on 18 March 2013 about Skybites B.V. in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het aanschaffen van voucher bij de receptie voor 9,95 euro voor 48 uur heb ik zeer trag internet. Elke keer als mijn iPhone of iPad uitgaat moet ik alle codes opnieuw invoeren. Het is me in 30 minuten gelukt om een VK te downloaden en een spelletje op mij iPad deed er 2 uur over. Ik kon geen Spotify luisteren (waarvoor ik hem juist wilde gebruiken). Voor de duidelijkheid, de mast stond recht voor ons huis ene ik had geregeld 3 streepjes! Bij Skybites zeggen ze ‘Simplicity does the job’, zelden een bedrijf meegemaakt dat zo’n slechte dienst durft te leveren. Ook Landal moet dit zich aantrekken, internet hoort standaard en ‘bijna’ gratis te worden geleverd bij dit soort parken, voor deze prijzen.

Desired solution:

Ik zou graag mijn geld terugkrijgen, maar meer nog dat Skybites of Landal hier iets aan gaat doen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Skybites B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Skybites B.V.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [180300070] Geachte heer Timmerman, Wij hebben uw melding op KLACHT.nl, evenals uw rechtstreekse reacties naar onze klantenservice, in goede orde ontvangen. Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervond met het netwerk. Zoals in eerdere e-mailcorrespondentie vermeld, is onze supportafdeling er om u tijdens uw verblijf te helpen met eventuele hinder. Zij zijn tijdens openingstijden te bereiken op telefoonnummer 0900-SKYBITES (0900-7592483) en zij hadden u graag geholpen bij het zoeken naar een oplossing. Daarnaast is het zo dat u alvorens de aanschaf van een voucher, te allen tijde de mogelijkheid heeft het netwerk te testen. Onze website, www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. Dit staat vermeld in onze folder en op onze website. Bij inloggen wordt er akkoord gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico. Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij een en ander erg vervelend vinden en willen u graag bedanken voor het opstellen van uw rechtstreekse e-mails, evenals uw melding op KLACHT.nl, en het doorgeven van uw bevindingen. Naar aanleiding van uw verzoek tot restitutie kunnen wij u informeren graag de inloggegevens van de voucher te ontvangen, zodat wij uw verzoek in behandeling kunnen nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Message from Skybites B.V.

11 years ago - Internet Skybites [180300070] Geachte heer Timmerman, Naar aanleiding van uw melding op KLACHT.nl hebben wij u enige tijd geleden van een reactie voorzien. Helaas hebben wij nog niks van u mogen vernemen en sturen u daarom een e-mail ter herinnering. Mochten wij binnen een week geen reactie van u ontvangen, gaan wij er vanuit dat de melding is afgehandeld. Wij zullen de melding op KLACHT.nl als opgelost markeren en ons dossier sluiten. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Skybites B.V.

Skybites B.V.

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Daar wij geen bericht hebben mogen ontvangen, gaan wij er vanuit dat de melding is afgehandeld. Om deze reden zien wij de melding als opgelost en sluiten ons dossier.

All complaints of