My complaint:
Ik heb ruim een maand geleden een sanei tablet van Xxl shop gehad die niet werkte. Ik heb deze tablet binnen 3 dagen retour gestuurd en de 4e dag hadden zij hem binnen.
De tablet was nieuw en er zaten geen gebruikers sporen op. Ze hadden niets meer laten horen. Tot ik 2 weken later contact zocht met ze. Toen vermelden ze dat ze het sowieso zouden regelen binnen de 30 dagen termijn.
Die zijn a.s dinsdag verstreken. En nu weer contact gezocht met ze en nu komen ze ermee dat de tablet krasjes had aan de achterkant ´´die er dan apontaan opgekomen zouden zijn´´ en ze hem opgestuurd hebben naar China. De reden dat de tablet terug gestuurt is is dat hij helemaal niet aan ging na dat hij voor het eerst uit is geweest.
Maar het zou nu op de valreep langer gaan duren dan die wettelijke vastgestelde termijn van 30 dagen.
Ook houden zij zich niet aan de andere regels die gelden bij kopen op afstand en aan de 7 dagen niet goed terug regel. Ze misleiden de klant met mooie praatjes op hun web site maar leveren producten die niet werken. En vervolgens rekenen ze administratie kosten als je een product retour zend en brengen ze de verzendkosten die gratis zijn alsnog voor rekening. Waardoor je eigenlijk genoodzaakt bent te kiezen voor ruilen.
Denk eerst 3 keer na en bekijk eens andere webwinkels zoals die van mediamarkt bijv voordat je besluit bij Xxl shop te kopen en lees je in over kopen op afstand.
Desired solution:
Binnen snelle tijd een werkende sanei tablet met de software die op de site van XXL shop beschreven staat. Eigenlijk liever mijn volledige aankoop bedrag terug.
Ze moeten ophouden met mensen aan het lijntje houden zo ga je niet met je klanten om.
Ik wil zo snel mogelijk van ze af zijn.