Complaint: Zeer slecht services

user-141426 on 12 November 2012 about Swarovski in category Juweliers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb met Kerst 2011 een zwart horloge gekregen van 550 EUR, gekocht in de Bijenkorf te Amsterdam. In april 2012 merkte ik dat er een steentje uit de band was gevallen.
In mei teruggegaan naar de Bijenkorf. Ik had de verkeerde bon bij mij!!!!, dus ze konden het horloge niet innemen, ik moest met een andere bon terugkomen en dan zou het bandje gemaakt worden zonder problemen en onder de garantie vallen. Na vakantie etc. in september teruggegaan,inmiddels op verschillende plekken al 4 steentjes uitgevallen, en horloge met de juiste bon ingeleverd. Na 3 weken zou ik het horloge terugkrijgen gemaakt en al. Echter na 6 weken krijg ik een telefoontje dat ik het horlogebandje zelf stuk heb gemaakt, kan dus niet gemaakt worden en de kosten zijn 150 EUR voor een nieuw bandje. Uiteraard ga ik hiermee niet akkoord. Ik moet of betalen of ik krijg mijn horloge kapot terug.
Hoezo garantie één jaar? Hoezo maak ik mijn horlogebandje expres kapot? Waarom niet toegeven dat de kwaliteit ronduit slecht is!

Desired solution:

Nieuw horlogebandje, als deze inderdaad niet gemaakt kan worden

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Swarovski

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Swarovski posted

Swarovski

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben per e-mail contact gelegd met de klant, zodat wij de genomen beslissing en de staat van het horloge onder de loep kunnen nemen.

All complaints of