Complaint: Zeer slechte levering

user-134058 on 14 October 2012 about Redcoon Benelux in category Internetshops - Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Artikelen besteld. Alles op voorraad volgens de website.
Ook op de bestelbon. Netjes betaald. Ik verwachtte de levering binnen 2 dagen. Inmiddels ben ik 8 dagen verder en heb nog niets.
Mail gestuurd, die niet werd beantwoord. Vervolgens gebeld:
“Ja, 1 product niet op voorraad”. Gevraagd om deellevering van wél aanwezige producten: “Zullen we meteen doen.”
U begrijpt het al: nog steeds niets ontvangen, ondanks alle
beloften.
De laatste keer voor mij, dat ik nog iets bij Redcoon bestel……dan betaal ik liever wat meer voor goede service!

Desired solution:

Afspraken nakomen.
Als 'direct op voorraad" vermelde artikelen op de website
moeten ook écht op voorraad zijn....niet eerst klanten laten bestellen en betalen en dan zeggen, dat iets niet op voorraad is!!!
Mails fatsoenlijk beantwoorden!

All complaints of