My complaint:
In mei lang weekend geboekt via arke. Vliegen met Transavia. Een dag voor vertrek online ingecheckt. Op vertrekdag 1 uur van te voren aanwezig. Mochten niet mee met transavia. We zouden te laat zijn. Er stond nog een behoorlijke rij wachtenden. Klacht ingediend, moest via arke. Bijna 7 weken later, na steeds heen en weer gebeld en gemaild te hebben afwijzing door transavia want ergens staat in de kleine lettertjes dat je 2.5 uur van te voren daar moet zijn. Arte heeft me wel een annuleringsverzekering af laten sluiten, kijken niet wat ze voor ons kunnen betekenen, en laten pas wat weten als je zelf weer transavia benadert. Van transavia is bekend dat ze geen klachten oplossen. Zie deze site. Kijk als je mevrouw barbara barend bent dan lopen ze zich de benen onder hun kont uit, maar de gewone reiziger kan het bekijken. En arke doet dus helemaal niets. Kijken niet of ik met mijn verzekering kan worden geholpen, en bemiddelt helemaal niet transavia. Is gewoon een doorgeefluik en doet verder niets.
Desired solution:
Financiële tegemoetkoming en hulp bij afwikkeling. Niet alleen maar als doorgeefluik functioneren.