Complaint: zeer slechte service en administratie is een lachertje

user-53779 on 24 June 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is : ik werd gebeld door de call center van Neckermann ivm met verzekeringen . o.a de auto , huis, inboedel, e.d. Dit klonk er goed in de oren en was een stuk goedkoper , ik moest alle polisnummers van mijn andere verzekering geven zodat hun deze konden opzeggen en dan naadloos oversluiten .

Wat echept mijn tot verbazing dit is helemaal niet gebeurd , krijg foute polissen binnen met gelijk de start datum en wat blijkt er is niks opgezegt ! na 4 telefoontjes van 10 ct pm dus nog steeds niet .

de auto verzekering zou op 1 oktober gezet worden heb daar ook de brief van binnen ! datum 1 oktober dateert van 27 mei en wat schept mijn verbazing die hebben ze vandaag dus voor 2 maanden afgeboekt. vorige maand heb ik de andere verzekeringen stop gezet bij ze per ingangsdatum van hum omdat ik niet 2x de zelfde verzekering ga betalen bij 2 verschillende verzekerings- maatschappijen , en o0ok hier hebben ze inmiddels afgeboekt.

je word te woord gestaan door in mijn oren niet kundige mensen , net weer moeten bellen word er gezegd dat een van de polis staat nog op april en beweerd dat ik geen brief heb met 1 oktober ? heb hem nota benen voor me liggen !! dingen worden beloofd om aangepast te worden en dat gebeurd dus niet

Desired solution:

Als eerste een excuus voor de nalatigheid al die maanden . mijn telefoon kosten van 10c pm terug .

en dat ze eens goed opgeleide mensen neer zetten .

All complaints of