Complaint: Zeer vies, niet schoongemaakt, huisje

user-107752 on 08 June 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het weekend van 1 t/m 4 juni 2012 zijn man man, zoontje en ik verbleven een een huisje van Centerparcs, Parc Sandur te Emmen. Bij aankomst troffen wij een zeer vies, onhygienisch huis aan: de vloer was erg vies (één vierkante m. schoonmaken leverde een zwart gekleurd doekje op); de deur van het toilet zat vol urine-spetters; haren in het putje in de badkamer; schimmel in de badkamer; plakkerige kinderstoel; plakkerige fruitschaal; niet afgewassen glazen, borden en bestek. Omdat wij ‘s avonds aankwamen en onze prioriteit lag bij onze baby eten geven en naar bed brengen konden wij ‘s avonds geen klacht meer indienen. Dit hebben wij de volgende ochtend wel gedaan. Er is een medewerkster komen kijken die een fles wijn voor ons meenam als tegemoetkoming en zij heeft aangeboden om het huisje schoon te maken. Omdat goede hygiene zeker voor een jonge baby erg belangrijk is hadden wij dit inmiddels zelf gedaan. Wel heeft ze het toilet schoongemaakt en de vloer vluchtig gedweild. Wat een ontspannen weekend had moeten zijn, was nu een weekend met schoonmaakwerkzaamheden en zorgen over de hygiene m.b.t onze baby, die we niet op de ontzettend smerige vloer wilden laten spelen. Om deze reden zijn wij dan ook zondagmiddag i.p.v maandagochtend terug naar huis gegaan. In juli hebben wij een midweek bij Centerparc, parc de Haan, gereserveerd. Na deze eravring kijken we hier niet langer naar uit.

Desired solution:

Teruggave van de kosten van dit weekend.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met onze oprechte excuses en een cadeaubon geldig voor een volgend verblijf

All complaints of