Complaint: Zending naar servicepunt, maar is er niet.

user-146528 on 03 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb via een website een paar artikelen besteld en kreeg hierbij een track en trace number:

3SSVP230199350 Had moeten ophalen sinds 15 nov. ’12
3SSVP230197240 Had moeten ophalen sinds 9 nov. ’12

Deze beide numbers werken niet op de website. Er wordt aangegeven: Uw zoekopdracht heeft nog geen resultaat opgeleverd, mogelijk is uw pakje nog onderweg naar ons sorteercentrum. Neem voor de actuele status contact op met de klantenservice van de verzender.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van de verzender en die kunnen op dit moment ook niks voor mij toen. Naar mijn gevoel is mijn track en trace number incompleet.

Desired solution:

Binnen 2 dagen mijn zendingen kunnen ophalen bij de servicepunten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas hebben wij de pakketten tot op heden nog niet mogen ontvangen en kunnen wij ze om deze reden niet aanbieden. Klant geadviseerd met de verzender contact op te nemen daar wij in dezen niet iets kunnen betekenen.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of