Complaint: Zie klacht 15-11-2011 5 toppings verdwenen

user-69592 on 21 November 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

U hoort na onze mening de fout van u medewerkster aan de telefoon goed te maken met ons.
U bent tenslotte eindverandwoordelijke!!!
Op deze manier kunnen ze de klanten natuurlijk van alles beloven als ze maar boeken en betalen
De 5 topping zouden na onze boeking bijgevoegd worden aan onze boeking.
Nu heroept u zich op de algemene voorwaarden die u gestuurt hebt en die ik gelezen hebt en daar staat het inderdaad in.
maar we hebben ze wel gekregen na ons telefoon gesprek met u medewerkster
Wij zijn er toch van mening dat u deze klacht naar behoren dient op te lossen.
Gaarne u reactie

mvr gr
G van Brenk

Desired solution:

5 topping aan onze boeking bijvoegen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - We vinden het erg jammer dat u teleurgesteld bent dat u geen Toppings ontvangt in combinatie met de actie waarmee u heeft geboekt. Geachte gast Indien u ons schriftelijk, aan de hand van een bevesting van Center Parcs kan aantonen dat u de Toppings in eerste instantie werden toegekend, zullen we uw reservering laten aanpassen. In afwachting van uw reactie verblijven we. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte gast Wanneer u bij Center Parcs een reservering maakt, hebt u onmiddellijk toegang tot "Mijn Centerparcs", ook indien u nog niet hebt betaald. Via deze site krijgt u een gedetailleerd overzicht van uw boeking. Op deze pagina had u kunnen zien dat de Toppings niet verwerkt staan in uw boeking. Zoals we in onze vorige e-mail hebben aangegeven zijn de Toppings niet in combinatie met de actie waarmee u uw verblijf heeft geboekt. Het spijt ons u te moeten meedelen dat we geen uitzonderingen kunnen maken op de voorwaarden verbonden aan de kerstactie. We bieden u onze welgemeende excuses aan dat u vermoedelijk verkeerd werd geïnformeerd door een medewerker van ons call center. Echter wanneer we naar de boekingsdatum en de aankomstdatum kijken, kunnen we vaststellen dat u ook niet voldeed aan de termijn om in aanmerking te komen voor de Toppings indien u niet met de actie had geboekt. U heeft namelijk geboekt op 25 oktober 2011 voor aankomst op 23 december 2011. Volgens de voorwaarden van de Vroegboekkorting en dus ook de Toppings dient u minimum 2 maanden voor aankomst te boeken. Dit wil zeggen dat u 2 dagen te laat was. Uiteraard kan u ons er op vertrouwen dat we uw opmerking doorgeven aan de desbetreffende verantwoordelijke. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. We wensen u een fijn verblijf toe bij Center Parcs. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We kunnen de gast helaas niet de gewenste oplossing bieden.

All complaints of