Complaint: Zie onze klacht 15-11-2011 en 21-11-2011 toppings verdwenen

user-69592 on 05 December 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte Webcare Team Centerparcs

Wij vinden het heel jammer dat wij op zo,n manier behandeld worden.
Wij zullen onze kerstdagen met veel plezier bij u op het park door brengen.
Maar door een fout van u medewerkter waarvan u toch onze klacht niet wenst op te lossen.
Zal dit dus tevens de laatste keer zijn dat wij bij u een park bezoeken.
U kunt u medewekster op haar vingers tikken maar daarmee hebben wij onze toppings nog niet terug!!!
Het is voor ons onbegrijpelijk dat u een fout van u medewerker in het callcenter niet naar behoren oplost zoals zij de toezegging heeft gedaan.
Bij iedere mail heeft u weer een ander argument waarom wij geen recht zouden hebben op de 5 toppings.
Wij schrijven dit nog een keer ze zijn ons telefonisch toegezegt als we gelijk zouden boeken en overmaken Als u boekings center dit niet weet kunnen zij de 5 toppings er toch niet bijzetten Daarover zijn we nu de hele tijd aan het bellen en mailen.
Dit kost voor ons als klant een heleboel tijd om ons gelijk en beloofde topping terug te krijgen.
Wij proberen u over deze kwestie niet op te lichten maar wij hebben het gevoel dat wij opgelicht worden
Onbegrijpelijk
Ik heb over deze kwestie een hele wrange smaak in mijn mond gekregen.
Maar wij zullen ons gelijk toch niet krijgen.
Gaarne u reactie

Met vriendelijke groeten
Fam G van Brenk

Desired solution:

5 toppings terug

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Geachte Gast, U heeft een nieuwe klacht gemeld op klacht.nl. U geeft aan ontevreden te zijn over de afhandeling van uw klacht. Onze excuses. Graag geven we een reactie op uw klacht. Op 25 oktober 2011 heeft u geboekt voor aankomstdatum 23 december 2011. Om de Toppings te verkrijgen bij een reguliere boeking, dit wil zeggen een boeking zonder actie, dient u minstens 2 maanden voor aankomstdatum te boeken. Indien u dus vóór 23 oktober 2011 aan de folderprijs had geboekt, had u de Toppings verkregen. Zie voorwaarden van de Toppings, die samenloopt met de vroegboekkorting: *Gast heeft deze afzonderlijk per e-mail ontvangen. U heeft ervoor gekozen om met de actie kerstvakantie-aanbod te boeken. U heeft gekozen voor het park Eifel (HE) voor een comfortcottage voor 6 personen. De boeking heeft u via onze website gemaakt. Zoals u kunt zien in onderstaande printscreens staan hier geen Toppings in vermeld. Op 30 oktober 2011 heeft u contact opgenomen met ons call center om uw boeking te wijzigen van het park Eifel naar De Kempervennen (KV). In plaats van een comfortcottage heeft u ook gewijzigd naar een premiumcottage. Dit kan u eveneens zien in onderstaande printscreens. Ook hier staan geen Toppings in vermeld. *Deze niet ingevoegd wegens privacy van gast. De voorwaarden van het kerstvakantie-aanbod stonden op de website vermeld op de pagina waar u de boeking heeft gemaakt. We voegen deze ter info nogmaals toe. * Gast heeft deze afzonderlijk per e-mail ontvangen. In deze voorwaarden staat vermeld dat de actie niet geldig is in combinatie met de Toppings. U geeft aan dat u 2 maanden voor aankomst contact hebt gehad met ons call center met de vraag of u nog recht heeft op de Toppings, 2 maanden voor aankomst zou betekenen dat u op 23 oktober 2011 hebt gebeld. In principe bent u dan 1 dag te laat omdat u minstens 2 maanden op voorhand moet boeken om de Toppings te verkrijgen, maar hier wordt soms een uitzondering op gemaakt. De medewerker van het call center zou gezegd kunnen hebben dat u dan nog in aanmerking komt voor de Toppings. Indien u had vermeld dat u met de actie Kerstvakantie-aanbod zou boeken, had de medewerker u meegedeeld dat deze niet in combinatie is met de Toppings. Uiteraard is het ook de verantwoordelijkheid van de gast om de voorwaarden van de actie na te lezen voor het maken van een boeking. Zeker bij het maken van een online boeking. Familie van Brenk, we vinden het heel erg jammer dat u teleurgesteld bent dat u geen Toppings heeft verkregen bij uw boeking. Helaas moeten we u nogmaals meedelen dat we niet kunnen ingaan op uw vraag om de Toppings alsnog toe te voegen. We vertrouwen er op u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en zien deze klacht als afgehandeld. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We kunnen niet ingaan op het verzoek van de gast.

All complaints of