Zilveren Kruis blijft incasso fouten maken. Mijn advies: gaat het eenmaal fout, kun je beter weggaan, het blijft foutgaan. Zelfs na de ombudsman, managers, uren klantenservice en de klachtafhandeling, geen resultaat. Nu weer, eigen risico verrekening. Maarliefst 3 soorten... Read more
Mijn klacht heeft te maken met het feit dat je gewoon volledig genegeerd wordt bij het Zilveren Kruis, ondanks bewijzen keer op keer blijft helaas de neus bloeden van deze verzekeraar.
Zelfs brieven verzonden via mijn advocaat hebben geen nutGewenste... Read more
Op 2 september heb ik contact opgenomen met Zilverenkruis (mw. Reinerd) dat ik een betalingsregeling wil treffen over de openstaande schuld. Ik ben vriendelijk te word gestaan en mevrouw Reinerd begreep mijn situatie en bood mij aan om een... Read more
In 2008 heeft het zilveren kruis zijn verzekeringen veranderd. Heeft o.a. fysiotherapie in een ander aantal stereen gezet.
Dit hebben we gewijzigd, maar dit werd niet uitgevoerd. Wederom gebeld gemailt klachten ingediend enz enz. men weigerde. In de oudejaarsnacht scheurde... Read more
Ik betaal per week, ik krijg namelijk ziektegeld per week, zilverenkruis zegt als ik bel dat ik maar 1/4 per maand betaal, vervolgens boeken ze mijn betalingen niet op de nog betaling rekeningen maar op de komende maanden.
Dus ik heb... Read more
In oktober 2009 besluit Zilveren Kruis Achmea (voorheen PWZ Achmea) dat wij diverse premies niet betaald zouden hebben. Oftewel een boze brief van hun incassobureau.
Oké, misverstand, denken wij. Wij sturen betalingsbewijzen en denken hiermee alles opgelost te hebben. Dat... Read more
Omschrijving klachtTen 1e heb ik een vordering bij Maas/Delta R'dam die ik maandelijks afbetaal voor een schuld uit 2008/9. In 2010 heb ik voorlopig alles netjes betaald maar ondanks dat kreeg ik een brief van de deurwaarder maas-delta in den... Read more
Omschrijving klachtmIJN KLACHT IS, DAT IK GEEN HERINNERINGEN VAN DE OPDRACHTGEVER KRIJGT EN DAT IK DIREKT BRIEVEN VAN DE INKASSO UNIE KRIJGT
OM TE BETALEN, ALLE KOSTEN ZIJN AL BETAALD AAN DE OPDRACHTGEVER EN IK WEIGER DE KOSTEN AAN INKAASO TE... Read more
Omschrijving klacht
In december ben ik overgegaan naar Zilverenkruis. Omdat zij mij in eerste instantie een te dure polis hebben aangesmeerd vroeg ik deze te cancellen dat mocht. Ik kon naar Menzis gaan. Zij konden het niet in behandeling nemen alvorens... Read more
Omschrijving klacht
Behandelen mensen als honden.
Alles betaald, bellen nooit terug, of gooien de telefoon erop.
Sturen dreigbrieven met rechtzaken.
Gewenste oplossing
De tent sluiten. Read more