Complaint: Geen duidelijke antwoorden en vertraging van betaling !

user-144981 on 27 November 2012 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na ontstaan van wanbetaling tot heden heb ik tot de laatste cent de openstaande facturen van zilverenkruis overgemaakt. Deurwaarders hebben op dit moment geen openstaande dossiers meer. Betaling is voldaan in september.

aangezien het wanbetaling vindt ik wel 8 weken nog te doen om de betaling te verwerken. Na 60 euro aan beltegoed bellen heb ik totaal geen oplossing. Het verzekering maatschappij beweert dat ze betaling niet ontvangen hebben en ze willen het ook niet uit zoeken. Telkens verbreken ze de verbinding en helpen ze het niet verder.

Deurwaarders willen geen contact opnemen omdat ze de dossiers al 8 weken geleden afgesloten en betalingen hebben verricht.

Desired solution:

Zo snelmogelijk afmelden van CZV. wil per 1 januarie overstappen. Dit manier van klanten behandelen heeft totaal geen waarde en wil verder totaal niets meer te maken hebben met dit bedrijf.

All complaints of