Complaint: Geen klant, maar een nummer

user-2770 on 24 June 2010 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In oktober 2009 besluit Zilveren Kruis Achmea (voorheen PWZ Achmea) dat wij diverse premies niet betaald zouden hebben. Oftewel een boze brief van hun incassobureau.
Oké, misverstand, denken wij. Wij sturen betalingsbewijzen en denken hiermee alles opgelost te hebben. Dat hadden wij dus mis.
Bij contact met het incassobureau en met Zilveren Kruis wilt geen van beiden verantwoording te nemen en leggen de bal bij de een of de ander. Lekker makkelijk natuurlijk, want lastige telefoontjes willen ze niet.
Inmiddels 8 maanden, 7 incassobrieven, 4 eigen brieven en betalingsbewijzen en +/-15 telefoontjes verder. Het laatste “antwoord” heeft maar liefst 6 maanden!!! geduurd. Ondanks diverse telefonisch verzoeken van onze kant voor antwoord.
Boze brieven sturen kunnen ze goed, maar antwoord geven ho maar.
Sorry hoor, maar wij zijn toch een KLANT?
Het netjes betalen van alle premies en eigen bijdragen is in ieder geval duidelijk geen garantie voor een klantvriendelijke behandeling. Tja, als dat al niet meer voldoende is, dan weten wij het ook niet meer!
Oftwel, wij gaan op zoek naar een nieuwe zorgverzekeraar voor 2011.

Gewenste oplossing

Het zou ZKA tekenen wanneer zij toegeven dat er een fout is gemaakt en het dossier sluiten.

All complaints of