Complaint: geen vergoeding, ondanks toezegging zilveren kuis

user-114448 on 11 July 2012 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december 2011 heb ik een intake gehad voor een behandeling in het ziekenhuis. Na de intake gebeld met zilveren kruis, en daar te horen gekregen dat als de behandeling in 2012 wordt uitgevoerd en gefactureerd, dat het onder de drie sterren aanvullend vergoed wordt. Meteen de medewerker laten uitrekenen wat goedkoper is, zelf betalen of de verzekering laten verhogen naar 3 sterren (van 2). Op basis hiervan besloten om te verhogen, en de behandeling laten uitvoeren. De behandeling was in JAN 2012
Nu wordt de declaratie echter geweigerd, omdat de DBC code van 2011 is…telefoniste zegt niets te kunnen vinden over de inhoud van mijn gesprek, alleen dat het van 2 naar 3 is gegaan in JAN 2012.
Ze heeft wel een klacht aangemaakt, maar de behandeling ervan gaat maanden duren geeft ze nu al aan! daaaag 500 euro!

Desired solution:

Ik wil mijn declaratie vergoed hebben. Op basis van het advies van zilveren kruis heb de aanvullende verzekering verhoogd, en de behandeling laten uitvoeren. Als zij mij verkeerde informatie gegeven hebben is dat niet voor mijn rekening.

All complaints of