Complaint: hoewel goedkoper geen vergoeding bril bij aankoop eyelove

user-164307 on 28 February 2013 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

L.S.
omdat U mijn bril aangekocht via de drogist niet vergoed, vraag ik me af waarom niet, in mijn directe omgeving constateer ik dat uw vergoeding voor brillen aangeschaft via opticiens door u aanbevolen wel voor een belangrijk deel (dit deel is ruimschoots groter dan het totale bedrag van mijn bril) vergoed.
U verplicht klanten tot betalen van veel meer geld voor hetzelfde product, dwingt ze te kopen waar men dat niet direct wenst en vervolgens scheept u ze af met vage maar vooral leugenachtige redenen waarom dit zo zou zijn. Aan de exorbitant verhoogde premies kan het niet liggen, zelfs de minimale dekking is daarvan niet meer voldoende en moet er zelfs een aanvullende verzekering worden afgesloten, om toch enigszins voor normale behandelingvergoedingen in aanmerking te komen.
Uw reactie op dit bericht uitsluitend naar mijn mailbox en gaarne door een persoon geschreven, bespaar me de “”normale”” redenen, die kennen we nu wel.

De belangrijkste reden dat ik deze klacht toch doorstuur is omdat de beantwoorder zelfs niet voldoende aandacht aan het mailtje besteed om aan het verzoek in de laatste alinea te voldoen, te weten: (niet bellen, en persoonlijk mailen)

Desired solution:

persoonlijke aandacht en antwoord, en omdat mijn verzoek alleszins redelijk is, gewoon vergoeding van 99,00 euro.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Zilveren Kruis about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Zilveren Kruis to pickup complaint

All complaints of