Complaint: Klacht over onverwachte incassobrief terwijl ik een betalingsregeling heb lopen bij de Zilverekruis die ik gewoon nakom

user-25143 on 17 October 2010 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 2 september heb ik contact opgenomen met Zilverenkruis (mw. Reinerd) dat ik een betalingsregeling wil treffen over de openstaande schuld. Ik ben vriendelijk te word gestaan en mevrouw Reinerd begreep mijn situatie en bood mij aan om een maandelijks bedrag van 53,37 te betalen. Ik was natuurlijk super blij en ik heb op die zelfde dag de eerste maandelijkse bedrag overgemaakt zoals beloofd. vervolgens betaal ik in de zelfde maand mijn normale ziekenfonds kosten van september en oktober. En nu krijg ik een brief van de Incasso met de totale schuld en dat ik de maand oktober niet betaald heb. Maar deze had ik op 24 augustus overgemaakt!! een bedrag van 100 euro waarvan 86,85 voor mijn normale ziekenfondskosten en wat overblijft is een extraatje voor hun voor de afbetaling van mijn schuld. Waar het op neer komt ik heb alle betalingen in september voldaan maar ik zit opgescheept met een incasobrief en 120 euro incasso kosten. De zilverenkruis is moeilijk te bereiken als het hierover gaat en ik word hier letterlijk ziek door want ik heb betaald en meer dan optijd maar bij wie kan ik zijn die naar mij luistert en waar ik mijn bewijzen kan sturen zodat dit recht getrokken kan worden!

Gewenste oplossing

Dat de zilverenkruis eerst hun administratie onder de loep moet nemen en een herinneringsbrief had moeten sturen (wat ik overigen niet ontvangen heb) en dan pas naar de incasso moet stappen want ik zit nu in de problemen omdat ik met niemand kan communiceren dat ik wel degelijk betaald heb en vere dan optijd

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Sorry maar 24 augustus moet 24 september 2010 zijn.

All complaints of