My complaint:
De klacht is tweeledig:
– Op 19 Juli 2013 de rekening ontvangen van een behandeling op 10 oktober 2012. Dit is toch te belachelijk voor woorden om na 9 1/2 maand geconfronteerd te worden met een rekening?
– E.e.a ging om een mogelijke ooglid correctie en het Scheper ziekenhuis in Emmen stond er op dat mijn ogen ook gemeten diende te worden. Ik heb hiertegen geageerd dat ik graag zou willen weten waarom dat noodzakelijk is, waarop ik het antwoord kreeg dat dat de standaard procedure is. Ik moet nu betalen voor diensten zonder noodzaak.
Desired solution:
1) Ik wil graag tekst en uitleg waarom ik zo lang moet wachten op een rekening van Zilverenkruis. Een antwoord dat het Scheper ziekenhuis laat de rekeningen verstuurd is uiteraard geen excuus.
2) Ik wil graag dat de oogmeting van de rekening wordt gehaald.
3) Ik wil graag op de hoogte worden gebracht wat Zilverenkruis met deze klachten verder gaat doen.