Complaint: onterecht incasso/rekening

user-197135 on 03 September 2013 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een automatische incasso gekregen van 340 euro van zilverenkruis.
Ik heb hun gebelt en gevraagd hoe en wat.
ze zeiden dat vnn dit had gedeclareerd en ik het maar met hun moest regelen en beter kon betalen eerst.
ik heb toen vnn opgebelt en het een en ander na gevraagd.
moest een maand wachten en weer bellen voor ik eindelijk iemand te spreken kreeg die me uit eindelijk beloofde om het bedrag over te maken na mijn rekening.
dit is nu al weer 2-3 weken geleden en kreeg geen gehoor van de vrouw die sprak namens vnn.
Ik heb ooit een vrijblijvende intake gehad en werd het een en ander uitgelegd hoe ze te werk gingen.
na een half intake heb ik besloten om niet verder te gaan.
ze zouden pas mensen inschakelen als ik het intake had voltooit bij de tweede afspraak.
waar ik nooit ben geweest.
en uit eindelijk krijg ik een automatische incasso van 340 euro aan eigen risico.
neem aan dat ze nog veel groter bedrag hebben gedeclareerd bij zilverkruis.
oplichters noem ik het…
De vrouw noemde zichzelf

Edith ten hoopen
en moest mijn rekening daar heen sturen..
heb haar email en adres gekregen
dit alles gedaan en daarna niks meer van gehoort.
reageert niet op sms en neemt niet op als ik bel.

Desired solution:

dat de rekening wordt terug getrokken en dat ik me geld terug krijg..
of wat ze eerst had belooft maar niet waar maakt het bedrag van wat ik moest betalen naar mij overmaken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Zilveren Kruis about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Zilveren Kruis to pickup complaint

All complaints of