Complaint: Vervoer van en naar ziekenhuis

user-112820 on 04 July 2012 about Zilveren Kruis in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen maandag 2-7-2012 heb ik mijn moeder begeleid naar het ziekenhuis met een rolstoeltaxi. Vanaf het verzorgingstehuis Anthonius IJsselmonde Rotterdam was alles goed geregeld. Na het onderzoek in het ziekenhuis moest ik een nummer bellen voor de retourrit. Ik heb meer als een half uur met mijn mobiele telefoon zitten luisteren naar een melodietje en dat ik zo spoedig mogelijk geholpen zou worden. Toen heb ik de verbinding maar verbroken en ben ik naar de receptie van het ziekenhuis gegaan of dit normaal was. Daar zaten drie receptionistes ook te bellen naar het Zilveren Kruis en konden ook al meer dan drie kwartier geen een persoon bereiken. Inmiddels zaten er zes personen te wachten op vervoer. Het Maasstad zieken huis heeft toen een van de lijnen doorgeschakeld naar mijn mobiel zodat ik geen verdere kosten moest maken. Na meer als een uur aan de lijn gezeten te hebben kan ik de retourrit doorgeven. Waar wij ook weer een half uur op moesten wachten. Door al dit oponthoud was mijn moeder veel te laat met haar pijn medicatie en was volledig uitgeput en kwaad dat een zorgorganisatie zo met mensen omgaat.

Desired solution:

Wat meer mensen de telefoon laten beantwoorden.

All complaints of