Complaint: zinloos gebeld

user-147467 on 07 December 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij worden bij herhaling gebeld door nummer 067364444400 van de KPN voicemail server.
Er wordt dan blijkbaar door iemand een sms bericht verzonden naar de vaste telefoon, die dat bericht niet kan opnemen. De voicemail erver van KPN blijft vervolgens 72 uur lang, dag en nacht proberen het vaste nummer te bereiken (gaat wel 10x 3 x over 3 x over)
KPN beweert daar niets aan te mogen doen (OPTA regel)

Lijkt me sterk !

Desired solution:

1. Elke oplossing die er toe leidt dat dit ophoudt !!

2. Ik beeindig 3 in 1 -abonnement bij KPN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste hesseling,

Dank voor uw bericht, het nummer dat u aangeeft is het telefoonnummer van onze sms service. De berichtgeving op uw telefoon toestel geeft aan dat er een sms klaar staat en zal binnen 72 uur eindigen. Door het nummer toe te voegen aan het telefoonboek van uw telefoon, voorkomt u onnodig overlast.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Ivette
KPN Webcare Specialist

U kunt ons webcare team en de KPN klantenservice ook bereiken via ons Forum (http://forum.kpn.com), Twitter (http://www.twitter.com/kpnwebcare), Facebook (http://www.facebook.com/kpn)
en onze gratis telefoonnummers: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm.

All complaints of