My complaint:
In de afgelopen week geeft de bezorger reeds 6 maal aan ons niet thuis te hebben getroffen, terwijl we wel thuis waren. Sterker nog, ONZE BEVEILINGSCAMERA heeft op geen enkel beeld een koerier. bewijs dus van leugens van jullie bezorger
Desired solution:
vanavond nog het artikel waar we op zitten te wachten, nl bestelling van wehkamp. alwaar jullie al 'aan beloofd zouden hebben dat het niet meer voor zou komen'
Geachte mevrouw Lens van Rijn,
Wat vervelend dat uw bestelling niet volgens afspraak voor u is geleverd. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak.
Ik heb een melding door gegevens aan de bezorgdienst en zij zullen ervoor zorgen dat dit zich in de toekomst niet meer zal voortdoen.
Helaas zal uw bestelling niet meer voor u geleverd worden en komt deze retour naar wehkamp.nl. De retour zal binnen 14 dagen worden verwerkt op uw rekening.
Ik heb uw bestelling opnieuw voor u geplaatst en deze zal op 11-05-2012 tussen 12:00-18:00 uur worden geleverd.
Ik vertrouw u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag verder.
Met vriendelijke groet,
Varsha Ramdin
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.