Complaint: Zogenaamde ‘zoute’ popcorn

user-104433 on 21 May 2012 about PATHE in category Bioscopen & Theaters

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij de Pathé Arena kochten mijn vrienden en ik een bak met popcorn. We rekenden het af en gingen in de zaal zitten. Daar nam ik een handje popcorn en ontdekte dat het geen smaak had. Bovendien was het heel erg taai.. Ik heb de bak geschud, want ja, misschien lag de zout wel onderop?? Nee, dat was niet het geval.. Mijn vrienden hadden allemaal dezelfde mening. De zoute popcorn was smakeloos en taai! Omdat de film al begonnen was, liep ik natuurlijk niet terug. Dat vind ik zonde van de film, om een deel te missen. Ik besloot om een sms te sturen, die bedoelt is voor noodgevallen. Geen persoonlijke reactie.. Na de film liep ik meteen naar de ‘supervisor’ en ik vertelde mijn verhaal. Hij zei dat hij er NIKS meer aan kon doen. Want tja, als ik meteen terug was gekomen, dan misschien wel (???). Het werd een woordenwisseling waarin het erop neerkwam dat ik de hele tijd gelijk kreeg en hij zichzelf de hele tijd vast praatte. Maar hij bleef bij zijn eindconclusie: hij kon er niks aan doen. Geen geld terug, geen nieuwe bak popcorn (niet dat ik dat wilde, maar goed), geen waardebon oid.. Helemaal niks!!!! Hij nam zelfs onze bakken popcorn uit onze handen en zette de bakken bij de popcorn standje!! Ik vind dat hij heel onprofessioneel heeft gehandeld. Super slechte service!!

Wat hij trouwens ook nog zei, was dat we niet de enige waren die klachten over de zoute popcorn hadden!! Dat hij dat note bene zélf dan zegt en er vervolgens niks aan doet!! Dat vind ik echt heel merkwaardig..

Desired solution:

Ik ben zwaar ontevreden

All complaints of