My complaint:
Omdat ik een extra kaart op wilde zeggen MOEST ik telefonisch contact opnemen met CD. Na weer 1,35 verder is het volgende geschied: De persoon aan de telefoon beloofde mij dat wij de 2 extra kaarten tot einddatum overeenkomst gratis zouden krijgen (let wel met 1 doen we niets meer). Dat heeft hij voor in orde gemaakt. Vandaag een brief ontvangen waarin ze ons bedanken voor een verlenging van ons abonnement??? En we krijgen 2,- euro korting? Terwijl we 3,- euro hadden afgesproken (2 extra kaarten van 1,50 per stuk). Vervolgens zie ik tot mijn schrik bij inloggen dat FOX Sport ineens een jaar verlengd is tot 2015? Ongehoord zeg, deze loopt tot oktober 2014 samen met de basis HD (die overigens wel tot 2014 staat als ik inlog). Krijgen we dit weer. Telefoontjes plegen zie ik echt niet zitten, ik moet er voor naar familie fietsen die een vaste telefoon heeft, het is een erg duur telefoonnummer waar je je door een menu heen moet worstelen en vervolgens info moet geven. Bij echt contact met een mens moet je alles nogmaals geven.
Desired solution:
Ik alsnog de 3,- euro per maand korting ontvang zoals is afgesproken op 10 december jl. tot einde contract in oktober 2014 en daarnaast zal FOX sport in mijn online omgeving weer op de juiste datum worden aangepast naar oktober 2014. En heel graag een goede oplossing die ook juist uitgevoerd wordt.