Complaint: Zwaar teleurgesteld door Nokia!

user-50427 on 22 May 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste;
Ik koop rond de periode van September & Oktober 2010 een ‘ Nokia E72 ‘ terwaarde van €320 .
Ik ben een student en werk deeltijds,
een grote loon heb ik dus niet.
Voor deze NOKIA heb ik een maand moetten werken.
Van de dag dat ik hem kocht tot nu heb ik geen dag gehad zonder problemen!
Ik heb mijn gsm al binnen gedaan maar zonder resultaat!
3weke was ik mijn mobiel kwijt , ik had hem nog maar 5 weken.
Nu heb ik hem terug en niks is gebetert.
Kan niet filmen dan zit die vast , foto’s trekken ook niet want dan heb ik een fout.
Geen internet , dan heb ik een systeemfout en blokeert heel mijn gsm.
Berichtten krijg ik soms niet aan of kan niet versturen.
Als iemand mij opbelt kan ik niet opnemen ?

Ik vindt dit schandalig!
Ben terug naar winkel geweest en moest hem terug voor 6weken afgeven ?
€350 is voor mij iets teveel om mijn gsm altijd te moetten missen , zwaar teleurgesteld ben ik.

Desired solution:

Het klinkt misschien niet zo als ik het bedoel.
Maar mijn vrindinne had juist hetzelfde aan de hand en heeft van Nokia een nieuw toestel gekregen.

Ik wil gewoon dat ik mijn gsm kan gebruiken zoals elke mens!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

BelCompany Nederland staat geheel los van BelCompany België.

Wij hebben de contactgegevens doorgegeven zodat de klant zijn/haar klacht bij het juiste bedrijf kan indienen.

BelCompany WebCare Nederland

All complaints of