Complaint: Zwemkaarten niet kunnen gebruiken

user-95798 on 11 April 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vrienden van ons verbleven in Centerparcs de Vossemeren. Wij zelf verbleven in een B&B in de buurt. We zouden een dagje samen doorbrengen om te wandelen en te zwemmen. Onze vrienden hadden al zwemkaarten maar wij moesten er nog kopen. Ik had dus 2 zwemkaarten gekocht voor mij en en mijn vriend. Toen we terug aan het huisje waren om nog iets te eten en dan te gaan zwemmen was mijn vriend erg misselijk geworden. Ik wou dus terug gaan met de vraag om de kaartjes te wisselen zodat we dan de volgende dag wel zouden kunnen zwemmen. Dat was pas een groot half uurtje nadat ik de kaartjes had gekocht maar er werd ons gezegd dat ze niet konden zien als we ze al gebruikt hadden (lijk me erg moeilijk in een half uur) Men wou ons totaal niet helpen en stelden geen oplossing voor. Het enige wat we konden doen waren de kaartjes in de vuilbak gooien (wat hetzelfde is als je geld in de vuilbak gooien) Erg vriendelijk werden we ook niet geholpen…Er was totaal geen begrip voor de situatie.

Desired solution:

Ik wil 2 nieuwe zwemkaarten (voor een dag naar keuze)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht werd door park afgehandeld. Gasten hebben als compensatie gratis toegangskaarten tot de Aqua Mundo ontvangen.

All complaints of